Wednesday, November 10, 2010

Soalan PANAS opah

Sblom korang baca lanjut2, aku nk mintak izin dkt adik aku Aizuddin Shaali Masri kerana aku gunakan cerita dia sebagai post aku kali ni… Maaf ya J, Along jadikan awk sebagai tunjang utama post kali ni
Maaf ya adikku…

Minggu lepas, rakan2 adik aku dr JAD dtg Raub..
weeee~
ramai…. Aku pon dah konpius brapa org.
Kami sediakan 3 rumah utk mereka
2 rumah utk lelaki2, rumah kami n rumah Wan (rakan J)
1 rumah utk perempuan2, rumah opah n atuk kami
Ramai bukan?

Ok2 kita terus kepada perkara yg aku nk sampaikan
Pada suatu pagi, aku kerumah opah dan atuk aku
utk menghantar sarapan pagi kepada rakan2 perempuan adikku…
aku pergi dgn adik aku…
sampai kt umah opah,
kami salam2 dgn atuk n opah..
opah ckp kt aku “cantik cucu opah ni..”
:P suka2….
Time tu budak2 pompuan masih di tingkat atas
Cuma aku, adik aku, opah n atuk kt bwh..
Kami borak2…
Pas makan sama2 kami blk umah…
Pastu adik aku bkk citer
Jeng jeng jeng…

J : Along tahu x ape opah tanya ajoi td?
Aku : Opah cakap pe?
J : Opah tanya mana satu tunang
Aku : Seyes shit??!!!
J : Betol la…
Aku : Advance btol opah… Naseb bek lah kawan2 awk yg dtg sini… kalo kwn2 lelaki along dok umah opah, apelah soklan yg akan kuar nnti….
J : (masih malu2)
Aku : (malu2 jugak~ :P)

Ok2 citer da abis~
Lepas kami berkonversasi, aku terfikir sejenak
Mungkin opah nk ada cicit.. :P
Saba eh opah…
Ngeee..
(Ok, sape rasa loya, sila muntah dgn cara apa skali pon…)

4 comments:

  1. haha..
    ok nnt kitorang datang rmai2..
    tgok mana satu OPAH pilih

    ReplyDelete
  2. haaa datang2... aku pon nak tahu mcm mana taste opah aku tu.. :D

    ReplyDelete
  3. heheheh.. maybe dia suka budak2 kot

    ReplyDelete
  4. Meh2.. saye lapor diri kat opah.. :D

    ReplyDelete